عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










دوستت دارم ..
.
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشکهایت برای من ...

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را ...

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده

دوستت دارم ...

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

دنیا را میدهم برای لبخندت


هراسی نیست...


شاد که باشی دنیا از آن من است...!

 



نظرات شما عزیزان:

gharibe
ساعت9:34---14 بهمن 1390
سلام
وبلاگ قشنگو زیبایی داری
از مطالبش خیلی خوشم اومد یه طور خاصی به دلم نشست
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم
اگه قابل دونستی یه سر به ما هم بزن
gharibe.zio.ir
gharibe.zio.ir/link


sara
ساعت12:36---12 بهمن 1390

webet harruz behtar az diruze
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud


دختر پاییز
ساعت11:07---6 بهمن 1390
بعضیا یک نفرن اما وقتی نیستن همه تنهان

دختر پاییز
ساعت11:03---6 بهمن 1390
میدونستی تاریک ترین لحظه شب نزدیک ترین لحظه به طلوع خورشیده..؟؟
پس از لحظات تاریک زندگیت نترس


دختر پاییز
ساعت9:45---3 بهمن 1390

گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که:

گریه می کنیم



گاه یک نغمه آنقدر دست نیافتنی میشود که:

با آن زندگی می کنیم


گاه یک نگاه آنچنان سنگین میشود که :

چشمانمان رهایش نمی کند


گاه یک عشق آنقدر ماندگار می شود که:

فراموشش نمی کنیم.




فدا
ساعت18:28---30 دی 1390
در اين غربت چه غريبانه شكستن كمرم را




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br